20 Sept 2012

解開到酒區跑馬拉松之謎[全相集]

哈哈... 都仲係寫緊酒區馬拉松... 不過睇嚟係我WRAP-UP的最後一篇... 因為畢竟都真係要回到現實... 回到工作崗位~!! 

去年睇人跑... 我就風流快活... 又搭直昇機去... 又坐DAVIDSON電單車睇... 今年就真係落場跑... 講真, 解開咗我唔少既謎團~~~!!!

或者, 我今次影番嚟既相... 比上年既... 更加真實... 睇吓又會唔會解開你對酒區跑馬拉松既疑問!?

如果都唔得, 係時候計劃一下... 幾時去一轉~!!! 

按此瀏覽全相集:法國波爾多梅鐸馬拉松2012~!!! 

後記:我一定會全力以赴,繼續跑下去,飲下去!希望下年六月成事,跑SAUTERNES + ALSACE!(要度期... 仲要籌募旅費... )

No comments:

Post a Comment