9 Jul 2015

與酒友談觀鳥(一)

自從近日經常於FACEBOOK張貼雀鳥相片,幾乎每遇上酒界好友,他們都會問:
「點呀?又睇雀嚟呀?」
「睇到咩雀呀?」
「做咩無端端去睇雀呀?」
「你真係好鍾意雀呀?」

另外,個別好友間中傳來W-apps訊息,包括相片或錄音,繼而問:「咩雀呀?」

這天,巧遇好友,則出現以下對話:

「點呀?今日睇到咩雀呀?」
「我真係有新發現喎!EXCHANGE SQUARE一期同二期嗰度,上咗電梯,有個大空間,原來嗰度有幾棵樹,我噚日已經聽到雀聲,但係揾佢唔到... ... 今日見到喇!

但係,我諗,唔知佢有冇嘢食呢?」

「咁嗰度有餐廳吖嘛!」

@.@ 

聽罷,我笑了。

若我明天再遇上雀兒,我要問一問:「雀呀雀,餐廳啲嘢,啱唔啱食呀?」


(待續)

No comments:

Post a Comment